Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
_gac_
Zawiera informacje związane z kampaniami marketingowymi użytkownika. Są one udostępniane Google AdWords/Google Ads, gdy konta Google Ads i Google Analytics są połączone.
90 dni
__utma
Identyfikator używany do identyfikacji użytkowników i sesji
2 lata po ostatniej aktywności
__utmt
Służy do monitorowania liczby żądań serwera Google Analytics
10 minut
__utmb
Służy do rozróżniania nowych sesji i wizyt. Ten plik cookie jest ustawiany, gdy biblioteka JavaScript GA.js jest ładowana, a plik cookie __utmb nie jest już zainstalowany. Plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są wysyłane do serwera Google Analytics.
30 minut po ostatniej aktywności
__utmc
Używane tylko w starszych wersjach Urchin Google Analytics, a nie w GA.js. Służyło do rozróżniania nowych sesji i wizyt na koniec sesji.
Koniec sesji (przeglądarka)
__utmz
Zawiera informacje o źródle ruchu lub kampanii, która skierowała użytkownika do witryny. Plik cookie jest ustawiany podczas ładowania kodu JavaScript GA.js i aktualizowany po przesłaniu danych do serwera Google Analytics.
6 miesięcy po ostatniej aktywności
__utmv
Zawiera niestandardowe informacje ustawione przez twórcę witryny za pomocą metody _setCustomVar w Google Analytics. Ten plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy nowe dane są wysyłane do serwera Google Analytics.
2 lata po ostatniej aktywności
__utmx
Służy do ustalenia, czy użytkownik ma zostać uwzględniony w teście A/B lub teście wielowymiarowym.
18 miesięcy
_ga
Identyfikator używany do identyfikacji użytkowników
2 lata
_gali
Używany przez Google Analytics do określania, w które linki na stronie klikano
30 sekund
_ga_
Identyfikator używany do identyfikacji użytkowników
2 lata
_gid
Identyfikator używany do identyfikacji użytkowników przez 24 godziny po ostatniej aktywności
24 godziny
_gat
Służy do monitorowania liczby żądań serwera Google Analytics podczas korzystania z Menedżera tagów Google
1 minuta